Tuesday, May 24, 2011

Sayangkan ma, tinggal-tinggalkan.

Salam.

Hari ini, Angah mendaftar ke matriks. Kolej Matrikulasi Perak.
Dan, i called ma maghrib petang itu.

me: ma, heh, rindu kat keme berdua takkkkkk?

ma: rindu mendanya, 9 bulan aku kendong dalam perut, lagi mau rindu.

me: ma, klu ma rindu kat oghang, ma belai2 la kucin si kelabu tuhhhh.. hehehe

ma: yelah, takde ghoje dek aku.

me: ma, betoi ke tok ngindu nehhhh.... hehhhhhhehh

ma: hishhhh, bukannye berpisah mati, aku anto kome pegi belajo. nok ngindu mendanya. kamu lagi la call semedang. Tak menang tangan le aku nak call kejut kome 2 eko pepagi.

me: hahahaha, ma neh. tak pe ma, klu tak ngindu.. yele, sekarang nie lepas anak belajar. Nnti lepaskan anak kawen pulok yokkkkkkk? yahooooooo..... meheheheheh

ma: yelah, kawen la kalu nak sangat.

me: ma, angah masuk matriks nie, takde le kawan ma nak bergaduh yek? nak nyembang pun tadek.

ma: ish, tok heran aku aihhhh.

me: tok ngape le ma oi. nanti orang balik bulan 7 neh, ada le kawan ma nak nyembang.

ma: he'eh... ye le sesangat. doh le aih, aku nok nyiram pokok kucai neh.

me: heh, kalu rindu orang, siram pokok kuce tu pun boleh juge.

esok, aku nak menyakat si alip plak. bilik angah sebelah ngan bilik alip yang terletak paling belakang. kome paham2 ajele. ada le bahan aku nk nyakat nehhhh (evil grin)



No comments:

Post a Comment